Prvi dojam počinje u kupaonici
Nakon ulaska u apartman, hotel ili vilu, gosti vrlo brzo istraže prostor. Čista kupaonica s pažljivo postavljenim mini šamponima, gelovima za tuširanje, losionima i sapunima ostavlja dojam profesionalnosti, brige i luksuza. To nisu samo proizvodi – to je poruka gostu da ste mislili na svaki detalj.
Standard ili premium doživljaj?
Postavljanje generičkih, bezimenih sapuna naspram brendirane, mirisne i kvalitetne kozmetike čini ogromnu razliku. Korištenje ekološki prihvatljivih, dermatološki testiranih i estetski dizajniranih kozmetičkih proizvoda podiže razinu usluge i ostavlja dojam luksuza čak i u objektima srednje kategorije.
Kozmetika kao alat za brendiranje
Personalizirana kozmetika s logotipom vašeg objekta dodatno pojačava identitet brenda. Gosti će je zapamtiti, a nerijetko i ponijeti kući. To postaje vaš tihi marketinški alat – jer se pozitivna sjećanja često vežu upravo uz mirise i osjećaj ugode.
Briga za okoliš i moderne navike gostiju
Sve više gostiju obraća pažnju na održivost i eko standarde. Zamjena jednokratnih bočica s dozatorima, korištenje kozmetike s prirodnim sastojcima i bez štetnih kemikalija pokazuje vašu usmjerenost prema zelenom poslovanju i savremenim očekivanjima tržišta.
Zaključak: Detalji nisu sitnice – oni su razlika između prosječnog i nezaboravnog
Ulaganjem u kvalitetnu hotelsku kozmetiku, ne samo da unaprjeđujete higijenske standarde, već gradite cjelokupni doživljaj gostoprimstva. U svijetu prepunom opcija, gosti se uvijek vraćaju tamo gdje su se osjećali ugodno, cijenjeno i posebno. A sve to može započeti – upravo u kupaonici.
Za uvijek opremljenu kupaonicu kozmetikom i nasmijane goste, birajte najkvalitetniju hotelsku kozmetiku.
Naš stručni, prodajni tim će vas savjetovati oko ispravnog izbora kozmetike, obzirom na vaše želje, promet i zahtjeve gostiju.
Kontaktirajte nas za sve informacije ili pošaljite upit:
Eurosan d.o.o.
Ecotime d.o.o.
Lužansko polje 7, 71210 Ilidža