Reklamacije

Za privatne kupce:

Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od primitka), da je proizvod koji ste dobili neispravan molimo Vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije putem e-mail adrese webshop@eurosan.ba ili telefonski na 080 080 080.

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome može li se proizvod zamijeniti za novi i može li se za proizvod vratiti novac.   

U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Vaša obaveza je da proizvod zapakujete i spremite za preuzimanje brze pošte u originalnoj ambalaži sa svim dodacima i dokumentacijom koju ste dobili uz proizvod. Kad proizvod stigne na skladište, nakon što bude pregledan, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 080 080 080 ili e-mailom na webshop@eurosan.ba

Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati u Eurosan. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.

U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara slikom ili specifikacijom proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.

Za poslovne kupce:

Poslovni kupci popunjavaju obrazac zvani 'Reklamacije' pomoću kojeg šalju reklamacije poduzeću Eurosan d.o.o. Na eurosan.ba web shopu u odjeljku 'Moj profil' se nalazi obrazac koji popunjavate na način da upišete kontakt osobu, naziv i šifru proizvoda, brend, serijski broj, upišete opis, priložite sliku, te napišete broj računa. Na kraju kliknete pošalji, a na istom mjestu možete pratiti stanje vaše reklamacije, da li je na čekanju ili završena. Na isti način možete poslati zahtjev ukoliko trebate servisirati mašinu koja ne radi. U tom slučaju je veoma bitno poslati slike kako bi Eurosan serviseri mogli točno znati o čemu se radi.

Za sve dodatne informacije možete kontaktirati svog prodajnog predstavnika, pozvati nas na 080 080 080 ili poslati e-mail na webshop@eurosan.ba.