Eurosan d.o.o. garantira da svi proizvodi do roka predaje kupcu posjeduju kvalitetu i da su isti bez nedostataka kao i da se mogu koristiti u skladu sa deklariranom namjenom, sukladno deklaraciji proizvođača.
Kupac je u obavezi da prilikom prijema naručenog proizvoda isti pregleda i utvrdi da li ima nedostataka. Ukoliko se nedostaci utvrde isti će biti otklonjeni u garantnom roku.
Dužina garantnog roka je navedena u garantnom listu, ukoliko proizvod posjeduje isti.
U slučaju da je proizvod isporučen sa nedostatkom, kupac ima pravo na zamjenu istoga.
Od reklamacija su izuzeti nedostaci koji su prouzrokovani nestručnim rukovanjem i suprotno uputstvu proizvođača za rukovanje proizvodima.
Reklamacije proizvoda se priznaju uz predočeni fiskalni račun i ispravno popunjeni garantni list kao dokaz kupovine. U slučaju reklamacije proizvoda informacije o načinu prijave kvara ili slanju ovlaštenom servisu informacije potražite na garantnom listu isporučenom uz proizvod ili nas kontaktirajte na kontakt telefon 080 080 080 ili putem email adrese webshop@eurosan.ba
Za popravku proizvoda isporučenih od strane Eurosan d.o.o. osigurali smo kvalitetnu uslugu kako u garantnom periodu tako i izvan njega. Naše osoblje servisa stoji vam na raspolaganju za savjete u vezi upotrebe proizvoda, kvarovima te mogućnostima popravke istoga.