VODIČ
KORIŠTENJE B2B PLATFORME ZA POSLOVNE SUBJEKTE
B2B platforma predstavlja vrstu elektronskog poslovanja okrenutog razmjeni roba, servisa i usluga između poslovnih subjekata. Pored njene uloge za narudžbe, platforma još služi i kao baza u kojoj će kupci u svakom trenutku moći pristupiti svim svojim računima, ugovorima i drugim dokumentima koje imaju kod nas. Sve će se to nalaziti na jednom mjestu, te će biti mnogo lakše praviti analize novčanih troškova i potrošnje materijala. Kupcima s više poslovnica će biti jednostavnije voditi evidenciju, te će samim time imati bolji uvid u potrošnju i potrebe pojedinih poslovnih jedinica. Pored toga, platforma će služiti i kao baza za sve dokumente koji su kupcima potrebni za rad, poput tehničke dokumentacije proizvoda, uputa za čišćenje i savjeta.
Kada je u pitanju B2B platforma, svaki kupac će moći zatražiti korisnički račun na jednostavan način. Kada se otvori eurosan stranica, u desnom dijelu korisnik će moći upisati svoje podatke koji uključuju ime i prezime, kompaniju, telefon, adresu, grad, državu i interesna područja. U interesna područja spadaju djelatnosti kojima se kupac bavi (restorani i objekti za posluživanje hrane, hoteli, zdravstvene ustanove, benzinske pumpe, itd.). Nakon toga, kada kupac klikne 'zatraži račun' i unese svoj email, neko iz Eurosana će kontaktirati kupca i dovršiti postavku računa. Prijava se vrši veoma jednostavno, unosom email adrese i nove šifre/passworda koji se postavi.
Nakon što se kupac uloguje, na platformi će moći da vidi sve kategorije i podkategorije, kao i sve značajnosti koje B2B platformu čine unikatnom, kao što su akcije, novi proizvodi, moji proizvodi, detaljan opis artikala, tehnička dokumentacija, i mnoge druge.
S lijeve strane na platformi se nalazi tab KATEGORIJE. Svaka kategorija u sebi ima podkategorije koje se prikazuju kada se mišem pređe preko glavne kategorije. Putem kategorija i podkategorija kupac može pronaći artikle koji ga zanimaju, ili jednostavno u tražilicu može ukucati naziv proizvoda (npr. magična krpa), te će u tom slučaju vidjeti sve magične krpe od svih proizvođača.
U sklopu naslovne stranice 'proizvodi odabrani za vas' pripadaju onoj djelatnosti koju je kupac označio (hoteli, restorani, škole, zdravstvene ustanove, itd.). Dakle u ovom dijelu se nalaze određeni proizvodi koji su pogodni za korištenje u sklopu djelatnosti kojoj kupac pripada. Ukoliko kupac pripada nekoj industriji, u dijelu 'proizvodi odabrani za vas' će se prikazivati industrijske krpe, držači, sredstva za određene industrije, i sl. Ukoliko je kupac vlasnik ili radnik u hotelu koji naručuje, njemu će se u ovom dijelu prikazivati salvete, sušila za kosu, ruke, papirni asortiman, te sredstva i oprema za čišćenje hotela.
U dijelu 'novi proizvodi' se nalaze proizvodi koji su tek došli na stanje, te će na ovaj način kupac odmah znati koji su to novi proizvodi koje Eurosan ima. Prednost ovog dijela platforme je ta što će kupac moći pročitati sve specifikacije nekog proizvoda, te zatražiti prezentaciju, ukoliko je to moguće, ili pozvati svog prodajnog predstavnika ukoliko ima dodatnih pitanja o proizvodu. Ovaj dio će se koristiti također za poboljšanje prodaje određenih artikala. Ukoliko prodajni tim želi pogurati neki proizvod, u svakom trenutku u back office-u se određeni artikal može označiti kao novi i nakon toga će se prikazivati u ovom dijelu na naslovnoj. Na ovaj način kupci koji ne znaju za neki proizvod mogu saznati za njega čime može doći do povećanja prodaje određenog artikla.
Naslovna strana sadrži glavne banere koji se nalaze na samom vrhu, pored kategorija. Svrha ovih banera jeste kupce obavijestiti o novostima i proizvodima koji su u fokusu, ali oni također služe za edukativno-informativne svrhe. Svaki baner će biti povezan s blogom koji pokriva temu, npr. papirnih ubrusa, Clax Magic sistema za vešeraje, industrijskih papira i sl. U dnu naslovne stranice se nalaze još dva banera koji će također služiti kao edukativno-informativni vizuali, te će klikom na njih kupac biti odveden ili na određeni artikal, kategoriju, brand ili blog.
Na dnu stranice, u footeru, se nalaze razni dokumenti koji će kupcima pomoći prilikom same kupovine. U dijelu 'Trebate pomoć?' se nalaze odgovori na često postavljena pitanja, kako obaviti registraciju i kako kupovati na platformi. U dijelu 'Online kupovina' kupac će moći naučiti više o reklamacijama, dostavi, plaćanju, sigurnosti prilikom kupovine i uvjetima korištenja. Footer također sadrži dio za prijavu na Newsletter, a kupac to jednostavno može učiniti unosom svoje email adrese u za to naznačeno polje.
GLAVNI BANER
OSTALI BANERI
FOOTER
Svaki artikal na platformi ima svoj kratki i dugi opis. Prilikom odabira 'brzi pregled' na naslovnoj, kupac će moći vidjeti sliku, naziv i šifru, VPC, te kratki opis. U brzom pregledu kupac može dodati artikal i količinu koju želi u košaricu, te ga spasiti u favorite. Kada kupac klikne na proizvod direktno, otvara se posebna stranica s tim artiklom. Tu kupac, ponovo, može vidjeti naziv, šifru, slike, VPC i kratki opis. Skrolanjem uz pomoć miša ili klikom na 'prikaži više', prikazuje se više tabova, a jedan od njih je dugi opis artikla gdje kupac može pročitati sve detalje o artiklu, pakovanju, kompatibilnosti proizvodima i ostalim značajkama.
Pored toga, tu je tab s tehničkom dokumentacijom gdje kupac sam može skinuti tehnički list, certifikate, i sl. Svako sredstvo koje u sebi sadrži upute za korištenje će imati isti taj tab gdje će u detalje biti opisan način doziranja/korištenja proizvoda.
U dnu stranice se nalaze povezani proizvodi gdje će kupac moći da vidi ostale preporučene proizvode. U povezanim proizvodima se nalaze ostali proizvodi koji su ili zamjena ili dopuna za određeni proizvod. Također, ukoliko je u pitanju neko sredstvo, u povezanim proizvodima će se nalaziti odgovarajuća oprema koja je potrebna za to sredstvo. Kada su u pitanju držači, u povezanim proizvodima će se nalaziti odgovarajuća punjenja za držače i obrnuto. Na ovaj način ćemo kupcu prikazati šta mu je sve potrebno, te poboljšati prodaju i povećati broj artikala po narudžbi.
BRZI PRIKAZ ARTIKLA
DETALJNI PRIKAZ ARTIKLA
Kupac u košaricu može dodati neograničen broj proizvoda. Postoje artikli, poput držača, koje kupac ne može kupiti, budući da nisu na prodaju. Međutim, za njih može poslati upit koji dolazi njegovom prodajnom predstavniku čiji je dalji zadatak da kontaktira kupca i s njim porazgovara o pravilima prilikom uzimanja držača na revers. Kupac jednostavnim klikom na 'dostupno na upit' otvara formu u koju treba upisati da ga zanima ovaj artikal i poslati upit.
Kada je kupac u košaricu dodao sve što želi, te želi završiti svoju kupovinu i preći na naplatu, jednostavno otvori košaricu i klikne 'idi na naplatu'. Pored toga, kupac ima mogućnost isprazniti košaricu u potpunosti, ažurirati je ili spremiti košaricu. Opcija 'spremi košaricu' je odlična kada kupac ima neki stalni asortiman koji naručuje, te želi sebi uštediti na vremenu koje potroši na dodavanje tih istih proizvoda u košaricu svako malo.
Nakon što kupac klikne 'idi na naplatu', sljedeći korak je odabir adrese za isporuku. Za osobe s više lokacija isporuke, ovaj korak olakšava cjelokupni proces naručivanja. Adresa će se automatski vući iz baze podataka tako da kupac samo treba odabrati na koju adresu će se vršiti isporuka i odabrati način dostave (brza pošta, osobno preuzimanje ili Eurosan dostava). Nakon toga, klikom na 'dalje' kupac ide na posljednji korak, a to je odabir načina plaćanja i upis eventualnih napomena, ukoliko ih ima. Primjer napomene: dostaviti iza vikenda. Nakon što to obavi, kupac jednostavno klikne 'zaključi narudžbu' i time je njegova narudžba poslana na odobravanje.
Kupac također može u košaricu dodavati jedan po jedan proizvod (količina 1 komad) na naslovnoj stranici klikom na ikonu košare u desnom gornjem uglu. Budući da ova opcija omogućava dodavanje samo jednog komada, u glavnoj košarici količinu može izmijeniti ukoliko je potrebno.
Kada kupac odabere 'moj profil', tu može vidjeti sve svoje podatke, kao što su detalji o profilu, adrese, košarice, listu želja i poruke. Pored toga, može vidjeti sve svoje prethodne narudžbe, poslati reklamaciju i pogledati status iste, pratiti svoje financije, te pristupiti svojim dokumentima. Ovim korakom
U sekciji blog će se nalaziti aktualne akcije, novosti o proizvodima, određenim asortimanima, ali i edukativni članci koji za cilj imaju kupcima pomoći prilikom odabira artikala, te sadrže tzv. tips and tricks za razne stvari. Neki od primjera blogova koji će se pisati su:
Kada je kupac u košaricu dodao sve što želi, te želi završiti svoju kupovinu i preći na naplatu, jednostavno otvori košaricu i klikne 'idi na naplatu'. Pored toga, kupac ima mogućnost isprazniti košaricu u potpunosti, ažurirati je ili spremiti košaricu. Opcija 'spremi košaricu' je odlična kada kupac ima neki stalni asortiman koji naručuje, te želi sebi uštediti na vremenu koje potroši na dodavanje tih istih proizvoda u košaricu svako malo.
Nakon što kupac klikne 'idi na naplatu', sljedeći korak je odabir adrese za isporuku. Za osobe s više lokacija isporuke, ovaj korak olakšava cjelokupni proces naručivanja. Adresa će se automatski vući iz baze podataka tako da kupac samo treba odabrati na koju adresu će se vršiti isporuka i odabrati način dostave (brza pošta, osobno preuzimanje ili Eurosan dostava). Nakon toga, klikom na 'dalje' kupac ide na posljednji korak, a to je odabir načina plaćanja i upis eventualnih napomena, ukoliko ih ima. Primjer napomene: dostaviti iza vikenda. Nakon što to obavi, kupac jednostavno klikne 'zaključi narudžbu' i time je njegova narudžba poslana na odobravanje.
Kupac također može u košaricu dodavati jedan po jedan proizvod (količina 1 komad) na naslovnoj stranici klikom na ikonu košare u desnom gornjem uglu. Budući da ova opcija omogućava dodavanje samo jednog komada, u glavnoj košarici količinu može izmijeniti ukoliko je potrebno.
Kada kupac odabere 'moj profil', tu može vidjeti sve svoje podatke, kao što su detalji o profilu, adrese, košarice, listu želja i poruke. Pored toga, može vidjeti sve svoje prethodne narudžbe, poslati reklamaciju i pogledati status iste, pratiti svoje financije, te pristupiti svojim dokumentima. Ovim korakom
U sekciji blog će se nalaziti aktualne akcije, novosti o proizvodima, određenim asortimanima, ali i edukativni članci koji za cilj imaju kupcima pomoći prilikom odabira artikala, te sadrže tzv. tips and tricks za razne stvari. Neki od primjera blogova koji će se pisati su: